Saturday, February 12, 2011

jaja, ook ik ga de '10 facts about me' doen (:

1. Ik lach heel veel. Écht heel veel. Bijna de hele dag door. Mensen die me dus ook alleen op school zien denken dat ik altijd vrolijk ben. I wish that was true. (: 

2. Vroeger toen in ongeveer zeven of acht was dacht ik dat ik later nooit, maar dan ook echt NOOIT, make-up zou gaan dragen. Nu ga ik elke dag wel met een leuke oogschaduw look naar buiten. 

3. Ik haat uggs en en vuilniszakjassen. Met vuilniszak jassen bedoel ik van die bolle, opgeblazen, glimmende jassen met een enorme bontkraag. I don't like. 

4. Ik heb 13 verschillende kleuren broeken. Neon-geel, licht-blauw, paars, groen, donker-blauw, rood, turkoois enz..... 

5. Ik irriteer me echt verschrikkelijk aan mensen die heel dun zijn, die dan zeggen dat ze dik zijn. 

6. Ik vind bakken heel leuk. Nee, ik heb het niet over plantenbakken of zoiets, ik bedoel cake bakken. Of taart. Of koekjes. 

7. Ik hou zou verschrikkelijk veel van treinreizen. Het is echt heel raar. Als ik in de trein zit naar Almere (dat zit ik best wel vaak, een goede vriendin woont daar) ben ik zo relaxed. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe dat komt. Ik hou van het geluid denk ik. En van het landschap dat voor bij gaat. Ik vind het ook heerlijk dat je wel zachtjes mensen hoort praten maar het is wel heel rustig. Haha, volgens mij ben ik echt de enige die zo van treinreizen houdt (: 

8. Ik ben best snel chagrijnig. Als iemand een vervelende opmerking maakt vind ik dat echt vervelend. 

9. Ik hou van leuke dingen doen. Natuurlijk, wie houdt er nou niet van leuke dingen doen? Maar ik bedoel ook een beetje gek leuke dingen. Denk aan: dansen in de regen, mee doen aan flash-mobs, met al mijn vriendinnen van school ons haar roze spuiten en als gasgsters rond lopen, zingen op de fiets, shoppen op schiphol. living the good live. 

10. Ik hou van het leven. Echt heel erg veel (: 


1 comment:

  1. Heey becc!
    super leuk dat je bent begonnen! Leuke facts ook!. maar als we naarde stad gaan, gaan we daar wel een super leuk artiekel van maken hea?? (ikvolgjou,jijmijook?? :$)
    xxx Robin
    www.feelingnerdytoday.blogspot.com

    ReplyDelete