Thursday, February 24, 2011

Iedereen weet dat Dode zee producten heel goed zijn voor je huid. Superduper goed. Toen ik mijn Bat-Mitswa (Een traditioneel Joods feest) deed woonde er, zoals elk jaar een maand bij ons woont, een student uit Amerika bij ons. Zij kwam eigenlijk uit Israël maar woonde al heel lang in Amerika. Haar moeder stuurde ons een ergens die maand een heel groot pakket heerlijk Israëlisch eten (: Omdat ze wist dat ik mijn Bat-Mitswa kort daarna zou hebben stuurde ze een cadeautje voor mij mee. Drie heerlijke Dode zee creams!




Alle drie van Dr. Fisher. Van links naar rechts: Mineral Hand Cream, Mineral Foot Cream, Moisturizing Body Cream For all skin types. Ik vind de verpakking heel mooi. Ik vind ze ook best luxe omdat alles echt op de tubes is gedrukt en er geen etiket op zit. De tubes zijn helemaal wit en alle letters enzo zijn donker blauw en zee groen. Ik hou heel erg van wit met blauw omdat ik het er ook gewoon heel schoon uit vind zien. Ik begon met de Foot Cream testen. De cream is wit en ruikt heerlijk fris. Zoals de meeste creams ruiken (: WOW! Nog nooit zijn mijn voeten zó zacht en verzorgt geweest. De Cream trekt snel in verzorgt echt heel goed. Daarna testte ik de Body Cream. Bij deze tube moet je oppassen dat je niet teveel gebruikt. Ik kneep namelijk iets te hard en had gelijk echt voor mijn hele lichaam... Deze cream ruikt wat minder lekker. Iets muffer geloof ik. Wel geeft hij het perfecte resultaat: Een zachte en gevoede huid. En toen kwam als laatste de Hand Cream aan de beurt. Deze heeft echt zekerwel de mooiste cream. Hij heeft een parelmoer glans en is, het wordt misschien een beetje saai, weer heerlijk. Hij trekt snel in en voedt goed. Wat wil je nog meer? Ik vind het zelf heel hygiënisch dat de creams in een tube zitten en je dus niet met je handen in de cream hoeft. Ik heb helaas de prijs niet kunnen vinden en ook niet waar je deze creams kan kopen...

No comments:

Post a Comment