Saturday, February 26, 2011

Een hartsvriendin. Ik weet niet zo goed of veel mensen een hartsvriendin hebben. Misschien noemen andere mensen het 'beste vriendin' of 'bff'. Ik heb in ieder geval een hartsvriendin. Lulu. Omdat zij zo verschrikkelijk belangrijk voor mij is wil ik haar graag met jullie delen. 



Hier zijn we drie. [deze foto heeft echt kwaliteit nul, sorry] 




Ik weet niet zo goed hoe oud we hier zijn. Het is in ieder geval wel heeeeeel lang geleden (: Als je goed kijkt zie je dat we zo'n vriendschaps kettinkje om hebben. 






-Heel veel jaar later- Dit is denk ik twee jaar geleden. Elk jaar gaan we samen een week zeilen, zonnen, zwemmen en plezier hebben op de wadden eilanden. Deze foto is op Terschelling. In zo'n lijstje met de achtergrond. Het is dan de bedeling dat je een goede foto maakt, ik maakte alleen een behoorlijk scheve (: 



En dit is dan de meest recente foto. Een paar maanden geleden gemaakt denk ik. Ergens in de trein van schiphol terug naar huis. Van schiphol? Ja. We zouden naar de Primark in Hoofddorp gaan. Hartstikke leuk allemaal. Op de website stond namelijk dat hij op zondag open was. toen we eindelijk, na een uur reizen, bij de Primark waren, bleek dat hij dicht was op zondag ;0. Verder waren sowieso alle winkels en cafeetjes dicht. Toen we de trein terug namen kwamen we langs Schiphol. We zijn een beetje raar dus bedachten om op Schiphol te gaan shoppen. Zo gezegt, zo gedaan. Daar heeft een man ons haar met een nieuw soort techniek gekruld. Lulu heeft die krultang toen gekocht. Toen we thuis kwamen bleek alleen dat er een verkeerde stekker op zat. Ze heeft hem daarna weer terug gebracht :P Ik hoop trouwens dat jullie door hadden dat het blonde meisje Lulu is (: 

En een beste vriendin. Die hebben denk ik wel meer mensen (: Omdat ik nu toch zo in de vriendinnen show dinges zit, laat ik haar ook even zien.


Deze twee meisjes zijn zo belangrijk voor me... 

No comments:

Post a Comment